Доставка і оплата

Доставка по Україні в відділення "Нової почти" та "Інтайм"

За допомогою доставки "Новою поштою"  та "Інтайму" ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках нашої батьківщини.

Замовлення, зроблені після 12-00, ми відправляємо на наступний робочий день, доставка товару займає 1 - 2 дні в залежності від міста призначення.Вартість доставки товарів транспортними компаніями визначається тарифами самої компанії в залежності від обсягу і маси.

 

                               Способи оплати

•  Оплата післяплатою ("Нова Пошта" та "Інтайм")

•  Оплата на розрахунковий рахунок. Є можливість продажу з ПДВ, ціна не змінюється.

 

Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів . Гарантія надається на термін: 60 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов'язань , служить гарантійний талон, який клієнт зобов'язаний отримати разом із замовленням. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні ( комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації ).

 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням? Для гарантійного обслуговування товару Вам необхідно звернутися до точки придбання товару, або в центральний сервісний центр за адресою м Дніпро, вул. Шинна, 10. Тел +38(098) 521303538.Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються :

•  модель;

•  гарантійний термін;

•  дата продажу товару

Будь ласка , зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

 

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам « Закон про захист прав споживача ».

 

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

•  Товар , не був у вжитку і не має слідів використання : подряпин , сколів, потертостей , товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

•  Збережені всі ярлики і заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

•  порушена збереження гарантійних пломб;

•  є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

•  порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

•  було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

•  неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

•  природний знос або вичерпання ресурсу;

•  випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);

•   ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

•   ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

•   ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

•   ушкодження , викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;